شجراستون

قوانین و مقررات شجر استون

با تشکر از شما برای انتخاب شجر استون، لطفاً قبل از استفاده از سایت، قوانین و مقررات زیر را به دقت مطالعه کنید.توجه داشته باشید که ورود به وبسایت و خرید محصولات شجر استون به منزله آگاهی کامل و پذیرفتن قوانین و مقررات شجر استون است.

قوانین و مقررات عمومی شجر استون

شجر استون همیشه در مسیر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده قرار داره و حرکت میکند و درنتیجه کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند.
شجراستون

محتوای کاربران

کاربران مسئولیت محتوایی که در سایت منتشر می‌کنند را بر عهده دارند. ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای کاربران نداریم و ممکن است آن را بررسی یا حذف کنیم اگر مغایر با قوانین و مقررات ما یا قوانین مربوط به حقوق مؤلف باشد.
شجراستون

قانون حقوق مؤلف

تمامی محتوا‌های موجود در سایت شجر استون، از جمله متون، تصاویر، ویدئو‌ها و نرم‌افزار‌ها، تحت قوانین حقوق مؤلف محافظت می‌شوند. هرگونه استفاده غیرمجاز از این محتوا‌ها، از جمله کپی، توزیع یا تغییر آن‌ها، ممنوع است.
شجراستون

حریم خصوصی

ما متعهدیم که حریم خصوصی کاربران را احترام بگذاریم. اطلاعات شخصی که از طریق سایت جمع‌آوری می‌شود، صرفاً برای ارائه خدمات و بهبود تجربه کاربری استفاده می‌شود. ما اطلاعات شخصی کاربران را با شخص ثالث به اشتراک نمی‌گذاریم مگر اینکه اجازه کاربر صادر شده باشد یا برای رعایت قوانین و مقررات مربوطه لازم باشد.
شجراستون

محتوای کاربران

کاربران مسئولیت محتوایی که در سایت منتشر می‌کنند را بر عهده دارند. ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای کاربران نداریم و ممکن است آن را بررسی یا حذف کنیم اگر مغایر با قوانین و مقررات ما یا قوانین مربوط به حقوق مؤلف باشد.
شجراستون

لینک‌های خارجی

سایت ما ممکن است لینک‌هایی به سایت‌ها یا منابع خارجی داشته باشد. ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، امنیت و حریم خصوصی سایت‌ها یا منابع خارجی نداریم. استفاده از این لینک‌ها به عهده کاربر است و با مراجعه به آن‌ها، شرایط و قوانین آن سایت را مطالعه کنید.
شجراستون

تغییرات در قوانین و مقررات

ما حق داریم قوانین و مقررات سایت را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم. هرگونه تغییری که در قوانین و مقررات اعمال می‌شود، پس از انتشار در این صفحه اعمال می‌شود. لذا توصیه می‌شود که به طور دوره‌ای این صفحه را بررسی کنید تا با تغییرات احتمالی آشنا شوید.
شجراستون

سایر قوانین

شجر استون ممکن است نظر‌های ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت بررسی و ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، شجر استون می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن‌ها را در چارچوب فوق‌الذکر به هزارباف، اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
توجه داشته باشید که حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را در اختیار شخص دیگری قرار دهند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
شجر استون در راستای کسب رضایت مشتریان ممکن است جهت ارتباط بهتر و نیز ارائه خدماتی مانند اطلاع‌رسانی جشنواره‌ها، رویداد‌ها و اخبار برای اعضای وبسایت، ‌ایمیل یا پیامک ارسال نماید. درصورتی که کاربران تمایلی برای دریافت خبرنامه نداشته باشند می‌توانند به سادگی، با کلیک بر “لغو عضویت در خبرنامه” در پایان هر‌ایمیل، عضویت خود را در خبرنامه لغو نمایند.
تمامی تصاویر و توضیحات هر محصول دقیقا مطابق با ویژگی های آن محصول بوده و مطالب و مقالات وبلاگ نیز تماما متعلق به برند شجر استون است و شامل قوانین کپی رایت میشود
شجراستون

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...