سوالات متداول
شجراستون

پاسخ به سوالات متداول

در اینجا به برخی از سوالات متداول که ممکن است در ذهن شما پیش بیاید، پاسخ داده شده است. اگر سؤال خاص خود را پیدا نمی‌کنید، لطفاً از صفحه تماس با ما، ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

بله، تمامی سنگ‌های عقیقی که در وب‌سایت ما عرضه می‌شوند، اصل و اورجینال هستند. تمامی سنگ‌ها اکثراً توسط خودمان از دشت عقیق شهرستان فردوس برداشت‌شده، و از این نظر تمامی محصولات خودمان را ۱۰۰ در ۱۰۰ ضمانت می‌کنیم.
تمامی محصولات شجر استون دارای ضمانت کامل بوده و در صورت هرگونه مشکل در کیفیت و اصالت محصول، می‌تونید محصول را مرجوع کنید.
پس از ثبت سفارش در سایت شجر استون، با ادامه دادن مسیر خرید می‌توانید به صورت کاملاً آنلاین از طریق درگاه‌های پرداخت، سفارش خود را پرداخت کنید.
بله، ما به سراسر کشور و حتی برخی از کشور‌های جهان ارسال داریم. برای ارسال به کشور‌های دیگر از بخش تماس با ما، ارتباط برقرار کنید.
بله، ما قابلیت سفارشی‌سازی و طراحی محصول را داریم. شما می‌توانید برای سفارش اختصاصی، باما از بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.
بله، ما شرایط بازگشت کالا را داریم. که مطابق با این شرایط می‌توانید محصول را مرجوع کرده و هزینه پرداختی خود را پس بگیرید.
شما از بخش تماس با ما می‌توانید تمامی اطلاعات تماس ما را مشاهده و با ما در ارتباط باشید.
زمان تحویل سفارش به مقصد و روش ارسال بستگی دارد. معمولاً، ما سعی می‌کنیم ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تأیید سفارش، آن را آماده ارسال کنیم. شما می‌توانید پس از ارسال از طریق کدرهگیری، مرسوله خودتان را رهگیری کنید.

ارسال محصولات ما در سراسر کشور از طریق شرکت پست ایران انجام می‌شود.

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...